SOCIAL MEDIA

sobota, 18 kwietnia 2020

Mam na imię Weronika i... 50 faktów o mnie


Kiedy postanowiłam, że będę pisać bloga pomyślałam, że to będzie dobry sposób na przelanie swoich myśli na wirtualny papier. Nie sądziłam, że będę chciała się jakoś bardziej otwierać, ale post o wysokiej wrażliwości pokazał, że jednak warto. Zauważyłam, że dużą popularnością cieszą się posty (i filmy na YouTubie), w których autorzy przedstawiają fakty o sobie. Pomyślałam, że mogę spróbować. Bo czemu nie? 😊 Jesteście ciekawi, co mam o sobie do powiedzenia? Zapraszam do lektury! ⬇


1. Jestem najmłodsza z trójki rodzeństwa 👩‍👧‍👦
2. Jestem naturalną blondynką, ale malowałam włosy na czerwono i fioletowo. Chciałabym wrócić do takich kolorów, ale na razie zostaję przy blondzie.

           

3. Moim ulubionym daniem jest ramen, a najlepszy jaki jadłam to ten, który podawany był w Akita Ramen w Warszawie, ale niestety lokal został zamknęty 🍜


4. Od 2018 roku mieszkam i pracuję w Warszawie 🇵🇱
5. Mimo, że mieszkam w Warszawie, chciałabym mieszkać w domu na wsi 🏡
6. Chciałabym mieć dwa psy i dwa koty. Psy nazywałyby się po postaciach z One Piece - Zoro i Sanji, zaś koty po postaciach z Jojo's Bizzare Adventure - Jotaro i Dio 🐶🐱
7. Wkrótce skończę 26 lat, ale nadal muszę pokazywać dowód tożsamości podczas zakupów 😅
8. Moim największym zainteresowaniem jest manicure hybrydowy. Ukończyłam już kilka kursów 💅


9. Nigdy w życiu nie byłam w klubie. Wolę domówki 🥳
10. Uwielbiam robić zakupy na AliExpress 📬
11. W liceum miałam zakaz udzielania się na lekcjach języka polskiego. "Niech inni też mają szansę się wykazać" - tłumaczyła nauczycielka. Wiele razy byłam zwalniana z kartkówek. Uwielbiałam uczyć się o kolejnych epok, a moją ulubioną jest romantyzm 📚
12. Absolutnie WSZYSTKO mogę popić mlekiem i nic mi nie będzie 🤷
13. Jeśli miałabym kiedykolwiek brać ślub, to tylko cywilny. Nie chciałabym też ogromnego wesela. Uważam, że to bardzo niepraktyczne i zbyt kosztowne 👰🏼🤵🏻
14. Nie mam rąk do roślin. W zasadzie to mogłabym w ogóle nie mieć w domu żadnych kwiatów 🌱
15. Nie lubię dostawać kwiatów. Jest to dla mnie zbędny wydatek. Wolę za pieniądze wydane na bukiet pójść do kina albo coś zjeść 🎞️ 🥩
16. Nie palę i unikam picia alkoholu 🚭🍷
17. Nigdy nie miałam złamanej żadnej kości 🦴
18. Bardzo rzadko chodzę w sukienkach. Stawiam na wygodę i praktyczność 👖
19. Nie widzę niczego złego w tym, że miałabym pójść na kilka wesel w tej samej sukience 👗
20. Mam kotkę, która ma na imię Ichi (jap. いち) - czyli "jeden". Ma tak na imię, ponieważ jest jedynym zwierzakiem w domu 🐱🐾
21. Nie chciałabym mieć białej sukni ślubnej 👰🏻
22. Kiedyś nie znosiłam czytać. Uważałam, że to strata czasu i ogromna nuda. Wynikało to z tego, że czytanie kojarzyło mi się z przykrym obowiązkiem szkolnym. Obecnie uwielbiam czytać i mam bardzo dużo książek (zarówno papierowych jak i e-booków) 📖
23. Uwielbiam tatuaże, ale żadnego nie mam. 
24. Bardzo często kupuję ubrania bez przymierzania. Znam swój rozmiar w każdym ze sklepów, w których robię zakupy, więc po prostu wchodzę, wybieram co mi się podoba, idę do kasy i do widzenia. Oszczędzam dzięki temu czas. Zawsze trafiam w punkt z rozmiarem 👚
25. Nigdy nie kupiłam butów przez internet. W tym wypadku zawsze przez zakupem muszę zrobić przymiarkę 👟
26. W latach szkolnych uczyłam się języka angielskiego, niemieckiego i hiszpańskiego. Z niewiadomych przyczyn chciałam uczyć się czeskiego, a jakiś czas temu, dzięki oglądaniu anime postanowiłam, że kiedyś nauczę się japońskiego.
27. Nie znoszę, kiedy ktoś w mojej obecności mlaszcze lub siorbie.
28. Jestem królową memów 👑 W swoim telefonie połowę pamięci zajmują właśnie memy.
29. Mam całkiem dużą wiedzę o Biblii i religii w ogóle. Jak byłam mała mówiłam, że będę zakonnicą, a później zmieniłam zdanie i chciałam być katechetką. Obecnie nie chodzę do kościoła ⛪
30. Mam trzy ulubione filmy: Joker, Titanic i Karol: człowiek, który został papieżem 🚢🤡 🇻🇦
31. Boję się pająków, ciemności, zbyt ciasnych pomieszczeń i otwartych przestrzeni 🕷️
32. Uwielbiam przyrodę, piękne zachody słońca, śpiew ptaków i gwieździste letnie i zimowe noce 🌟🌠


33. Nie lubię dzieci i raczej nie chcę ich mieć 🧒🏻
34. Kiedyś uczyłam się rysować mangę. Całkiem nieźle mi to szło. Czasami lubię do tego wracać ✏️
35. Wierzę w zjawiska nadprzyrodzone 👻
36. Uwielbiam herbatę. Moja ulubiona to mocny earl grey ☕
37. Moim ulubionym aktorem jest Johnny Depp. Moja miłość do niego zaczęła się kiedy jako nastolatka zobaczyłam w kinie ogromny plakat promujący pierwszą część Piratów z Karaibów. Jego biografię czytałam dwa razy 🏴‍☠️
38. Od bardzo dawna czuję niepohamowaną tęsknotę za Nowym Jorkiem. Nigdy w nim nie byłam, ale nie wybaczę sobie, jeśli nigdy do niego nie pojadę 🗽
39. Uwielbiam mango i wszystko, co smakuje lub pachnie jak ten owoc 🥭
40. Moją ulubioną piosenką jest Owl City - Fireflies 
41. Mogę słuchać niemal każdego gatunku muzycznego, ale jednego nie znoszę wyjątkowo - disco-polo 😠
42. Najgorszy dźwięk dla moich uszu to ten, kiedy widelec lub nóż przejeżdża po talerzu wydając okropny pisk 😰
43. Nie maluję się na co dzień. Wolę pół godziny dłużej pospać, niż zrobić make-up przed pracą. Makijaż robię jedynie na specjalne okazje 💄
44. Czasami, kiedy mi się nudzi, wyszukuję losowe hasła na Wikipedii. Dowiaduję się w ten sposób wielu ciekawych rzeczy, o których bardzo szybko zapominam 🤔
45. Nie mam problemu, aby wyjść z domu bez śniadania 🥪
46. Nie przepadam za torebkami. Wolę nosić plecak 🎒
47. Jeżeli mam wybierać między wakacjami nad morzem a wakacjami w górach, zawsze wygrywa morze 🌊
48. Raz w życiu byłam w Disneylandzie i postanowiłam, że kiedyś pojadę tam jeszcze raz 🎢
49. Uwielbiam Ciastusia z serialu Final Space do tego stopnia, że mój chłopak kupił mi jego maskotkę tak po prostu, bez okazji. Jest przesłodki (chłopak też) 🥰
50. Nigdy nie wygrałam żadnego konkursu. Mam nadzieję, że to się kiedyś zmieni 🏆

Tak się prezentuje 50 faktów o mnie. Mimo, że wydaje się to łatwe, to muszę przyznać, że momentami musiałam dłużej się zastanowić, co mogę napisać. Finalnie udało się i mam nadzieję, że powyższa lista pokazała Wam cząstkę tego, jaka jestem.

Może dostrzegasz jakieś podobieństwa do siebie? Albo masz zupełnie odwrotnie? Czekam na odzew w komentarzach! 






2 komentarze :

  1. Bardzo fajny post, przynajmniej można Cię trochę bliżej poznać :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Każdy komentarz czytam i za każdy dziękuję ♥ To największa inspiracja ♥