SOCIAL MEDIA

środa, 15 lipca 2020

Wsi spokojna, wsi wesoła. Widoki, które kocham



Kiedy byłam młodsza zawsze mówiłam, że wieś to nie jest miejsce dla mnie. Daleko od miasta, za mało ludzi, trudno dostępna rozrywka. Wydawało mi się, że przez całe życie będę ogromną zwolenniczką życia w wielkich aglomeracjach. Nie lubiłam jeździć na wieś, nudziłam się tam jak mops. Z wiekiem jednak moje priorytety się zmieniły a razem z nimi to, czego oczekuję od życia. Coraz bardziej cenię sobie ciszę, spokój i postępowanie według przysłowia "Wolnoć, Tomku, w swoim domku". Obecnie jednym z moich największych marzeń jest posiadanie własnych czterech ścian pośród pięknej natury. W ostatnim czasie miałam okazję przybywać na wsi przez większość czasu, co jeszcze bardziej utwardziło mnie w moim przekonaniu, że warto jest wziąć pod uwagę życie w zwolnionym tempie. Jeśli chcecie zobaczyć co tak bardzo mnie zachwyca, zachęcam do przeczytania, jak i obejrzenia posta! ⬇️


Zdjęcia wykonane są w Aleksandrowie niedaleko Łukowa w województwie lubelskim. Moimi ulubionymi motywami są zachody słońca i zdjęcia nocne przedstawiające blask księżyca i gwiazdy. 












Jak widzicie, wiejskie widoki potrafią być piękne! Za każdym razem, kiedy jestem w tamtych stronach zachwycam się tym, jak niesamowity i za każdym razem inny może być krajobraz ♥

Podobają się Wam fotografie? Która przypadła Wam do gustu najbardziej? Może macie jakieś swoje miejsce, gdzie chętnie wracacie? Albo wolicie miasto? Dajcie znać w komentarzach! Jestem ciekawa Waszych spostrzeżeń na ten temat ^_^

Ściskam!


2 komentarze :

  1. Piękne zdjęcia. Miasto, mimo że teoretycznie tętni życiem, to często jest bardziej monotonne niż wieś. Tam natura codziennie wygląda odrobinę inaczej :) Ale czy na dłuższą metę dałabym radę mieszkać na wsi... Nie jestem pewna. Chyba wolałabym coś pomiędzy, przedmieścia i możliwość dotarcia do centrum w miarę krótkim czasie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przedmieścia też mają swój urok. Każde miejsce ma swoje plusy i minusy. W moim rozrachunku bardziej przemawia do mnie wieś, ale każdy ma inne priorytety :)
      Pozdrawiam serdecznie! ♥

      Usuń

♥ Każdy komentarz czytam i za każdy dziękuję ♥ To największa inspiracja ♥