SOCIAL MEDIA

sobota, 14 listopada 2020

Zima mi nie straszna! Haul zakupowy na chłodne dni

Nadchodzi ta pora roku, w której najbardziej lubię zanurzyć się w ciepły koc, popijać herbatę i zaczytać się w książkach. Żeby jednak dopełnić całość w zimowy klimat potrzebny jest odpowiedni outfit. Z racji, że większość sklepów odzieżowych jest zamknięta postanowiłam zamówić kilka rzeczy przez Internet. Jestem znana z tego, że jestem okropnym zmarzluchem, zatem najbliższe miesiące nie mogą obyć się bez ciepłych ubrań. Najlepiej żeby były do tego urocze! I myślę, że udało mi się połączyć te dwie cechy zamawiając nowości do mojej szafy.  Jeśli jesteście ciekawi, jak będzie wyglądała moja zima - zapraszam do lektury! 😊

Aby przejść do sklepu internetowego z danym ciuszkiem wystarczy kliknąć na zdjęcie ^_^ 


Pierwszy sweter jest typowo świąteczny. Szary, długi, mięciutki i delikatny. Spokojnie może być używany jako sweterkowa sukienka ♥ 
♥ Kupione w Reserved ♥


Koszulka ze wzorem kuli śniegowej z Pusheen'em! Nie mogłam przejść obojętnie obok takiej słodyczy ♥ Co najciekawsze - ta kula śniegowa rzeczywiście sypie śniegiem! Kula obszyta jest materiałem podobnym do plastiku, a w środku wsypany jest lekki brokat, który przy każdym ruchu mieni się i "pada" zupełnie jak śnieg ❄️ No cudo!
♥ Kupione w Reserved ♥


Kolejna koszulka, znowu z uroczym kotkiem. Pusheen jest jednym z moich ulubionych motywów. Nie dziwne więc, że kupiłam aż dwie "zimowe" koszulki z tym zwierzakiem. Zima co prawda nie pozwala na chodzenie w samych T-shirtach, ale potrzeba posiadania Pusheen'a na sobie była silniejsza ♥
♥ Kupione w Reserved ♥


Sweterek z Myszką Mickey to zdecydowanie udany zakup! Bardzo miły w dotyku, długi i ciepły. Osoby, które mnie znają wiedzą doskonale, że bardzo lubię produkcje wytwórni Disney, co za tym idzie również Myszkę Mickey 🐭 ♥
♥ Kupione w Cropp ♥


Bluza z logo NASA. Mam już jedną bluzę z tym motywem, ale bez kaptura i kieszeni, więc stwierdziłam, że warto dołączyć do zestawu taką, której tych elementów nie brakuje. Ciekawe jest to, że bluza ta jest z działu męskiego. Nie przeszkadza mi to jednak - nie mam problemu z noszeniem ubrań, które były projektowane z myślą o mężczyznach. Skoro mi się podoba, a do tego spełnia moje oczekiwania co do wygody noszenia i ciepła - czemu mam nie brać? 🤷‍♀️ No to wzięłam 😅

♥ Kupione w House ♥


Klasyczna bluza w pastelowym, różowym kolorze. Typowo dziewczęca, mięciutka i wygodna. Idealna na wieczory przed książką. Nie mogłam sobie jej odmówić, szczególnie ze względu na kolor 🌸
♥ Kupione w House ♥


Ostatnia rzecz jest kupiona na AliExpress podczas festiwalu zakupów, który co roku wypada 11 listopada. W związku z tym, że zamówiłam ją właśnie tego dnia nie mam jej jeszcze w swojej szafie, ale z niecierpliwością jej wyczekuję, bo urzekł mnie jej nadruk. Związany jest oczywiście z jedną z moich ulubionych serii książek i filmów. Harry Potter towarzyszy mi od bardzo dawna, więc nie dziwne jest to, że do tej pory mam do niego ogromny sentyment. A tym, którzy twierdzą, że to kiepskie książki (lub filmy) dedykuję napis na koszulce ⚡










A Wy szykowaliście już swoją garderobę na zimę i święta? Która z kupionych przeze mnie rzeczy najbardziej się Wam spodobała? I jakie macie zdanie na temat noszenia przez kobiety męskich ubrań? Dajcie znać w komentarzach!
Buziaki! ♥




2 komentarze :

  1. Bardzo fajne ta koszulka z kotkami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba! 😍 Ty też zrobisz polowanie na nią w sklepie internetowym? :)

      Usuń

♥ Każdy komentarz czytam i za każdy dziękuję ♥ To największa inspiracja ♥