SOCIAL MEDIA

piątek, 27 marca 2020

YouTube i moi ulubieńcy


Kiedyś bardzo chciałam nagrywać filmy na YouTube i nawet miałam pierwszą próbę. Nie poszło mi najlepiej, dlatego materiał ten nie ukazał się nigdy na platformie. Być może kiedyś jeszcze się podejmę tego wyzwania, ale na ten moment zadowalam się twórczością innych youtuberów. Dzisiaj chciałabym wymienić tych, których oglądam systematycznie. Kolejność jest losowa, a tematyka przeróżna, czasem może być nawet zaskakująca dla niektórych z Was.


1. True Beauty is Internal
Adriannę odkryłam na YouTubie w poprzednim roku i od razu urzekła mnie jej lekkość w występowaniu przed kamerą. Przeglądając kanał dotarłam do najstarszych nagrań, gdzie było widać jej początki na YouTube. Widać tam lekką nieporadność i niepewność, ale od czegoś trzeba zacząć i za to bardzo szanuję tę twórczynię. Nie wstydzi się tego, że kiedyś było jej trudniej. Widać, że z biegiem czasu wiele się nauczyła, sama do wszystkiego doszła i odniosła ogromny sukces! Podziwiam ją - to ona pchnęła mnie do mojej pierwszej próby nagrania filmu.
KANAŁ ADRIANNY

2. Justyna Mazur
Kanał Justyny Mazur przewinął mi się na liście proponowanych po tym, jak szukałam kanału o tematyce kryminalnej. Justyna prowadzi dwa podcasty - "Po piąte: nie zabijaj" i "Pogadajmy o życiu". Moim faworytem jest pierwszy z nich. Materiały przygotowane przez Justynę są niesamowite. Przejmujące, zaskakujące i poruszające tematykę zbrodni z naszego rodzimego podwórka. Ma bardzo przyjemny głos, w którym nietrudno wyczuć emocje. Serdecznie polecam fanom tematyki kryminalnej i spraw nierozwiązanych.
KANAŁ JUSTYNY

3. Światusy
Od wielu lat interesuję się różnymi religiami świata. Szczególną uwagę przywiązuję do wierzeń chrześcijańskich. Jedną z takich religii jest organizacja Świadków Jehowy. Fascynuje mnie ich system wartości i wierzenia (ale nie w kontekście dołączenia do nich). Wpisując frazę "świadkowie Jehowy" w wyszukiwarkę na YouTube nie spodziewałam się, że znajdę tam tak wiele materiałów na ten temat. Jednym z wielu kanałów poruszających ten temat jest kanał Sary i Edwina. Światusy przedstawiają świat tej wiary z perspektywy byłych wyznawców. Mówią ciekawie i merytorycznie i (co bardzo ważne) nie plują jadem na osoby tego wyznania.
KANAŁ SARY I EDWINA

4.Infinite Waters (Diving Deep)

Ten kanał jest naprawdę wyjątkowy. Zagłębiając się w temat medytacji trafiłam na materiały Ralph'a, który aż tryska pozytywnym nastawieniem do życia. Uczy on jak odkrywać siebie, jak dostrzegać piękno w codzienności i cieszyć się małymi rzeczami, a to jest rzadka umiejętność. Jego uśmiech jest zaraźliwy. Po wysłuchaniu jego filmów od razu można poczuć wypełniającą Cię pozytywną energię. Cudowny człowiek. Jeśli nie masz problemów z językiem angielskim - polecam!
KANAŁ RALPH'A


Nie są to oczywiście jedyne kanały, które oglądam regularnie, ale są to te, które mogę bez zastanowienia polecić. Jak widać, tematyka każdego z nich jest inna, co tylko pokazuje jak bogatym źródłem rozrywki i wiedzy jest Youtube.

Może Ty możesz polecić jakiś kanał?  Kogo oglądasz najchętniej, a jakich kanałów nie lubisz? Napisz w komentarzu! :) 


Prześlij komentarz

♥ Każdy komentarz czytam i za każdy dziękuję ♥ To największa inspiracja ♥